Daten met jouw
ideale klant?

Laat een whitepaper schrijven.

  • Geen minuut langer verspillen aan mensen die toch nooit klant worden?
  • Gratis klantdata verzamelen en gericht marketing bedrijven waardoor jouw ideale klant denkt ‘hey joh, dit gaat over mij!’
  • Je toekomstige klanten niet meer overtuigen omdat ze al weten dat ze bij jullie moeten zijn?

Je wil wel, maar weet niet hoe...

We willen allemaal daten met de liefde van ons leven. Of je ideale klant. Maar ja, wat als je maar met ie-de-reen op date gaat? Bijvoorbeeld op LinkedIn omdat je denkt “oeh, dát zou weleens mijn ideale klant kunnen zijn?”

Zeeën van kostbare tijd ben je kwijt en wallen tot op je navel rijker. Natuurlijk weet je al lang dat jij je tijd veel beter kan besteden in doen waar je écht goed in bent met jouw bedrijf. Alleen… Wat als je toch ECHT op date wil met die ideale klant?

Dan is een whitepaper laten schrijven iets voor jou.

Een gaaf opgemaakt document waarmee je als ondernemer gezien wordt én mee gezien wilt worden. Jullie kennis en kunde op een bepaalde uitdaging/thema/onderwerp als een Valentijnscadeautje voor jouw ideale klant 🎁

En ineens…

Belt die liefde van je leven gewoon bij de voordeur aan! Die liefde weet namelijk PRECIES waarvoor ze bij jullie moet zijn. Ze voelt dat jullie haar begrijpen en als geen ander kunnen helpen. JA IK WIL, hoor je haar zeggen.

confetti-content-moment
reviews content moment

Dit is waarom je dat waardevolle whitepaper wilt laten schrijven:

  • Verzamel klantdata van jouw ideale klant
  • Besteed je tijd alleen nog maar aan mensen die al JA willen zeggen tegen jouw bedrijf/dienst/product, maar nog nét dat laatste zetje nodig hebben
  • Zet tegelijkertijd je bedrijf neer als dé expert in de markt. “Bij jullie motte ze wezen!
confetti-content-moment
whitepaper laten schrijven

Leg eens uit, wat is een whitepaper precies?

Jij wilt een whitepaper laten schrijven. Gek woord eigenlijk hè? Whitepaper. Hoe kan je nou een wit papier laten schrijven? Dan ben je in mijn geval snel klaar als tekstschrijver 🙂

Inmiddels is het een ingeburgerde term, whitepaper/white paper/witboek. Het is een mooi opgemaakt document waarin een probleem of bepaald thema wordt beschreven en ook mogelijke oplossingen.

“Je MOET mijn product kopen, want dat is briljant!”

 

Ja. Nou. Zo werkt het al even niet meer. Mensen houden niet van keiharde sales. Jij wil toch ook niet gelijk trouwen?

Jouw (toekomstige) klant loopt al even rond met een probleem en zoekt een oplossing. Of beter nog: je klant wil een RESULTAAT!! En een whitepaper is daar de ideale manier voor!

Voorbeeldje van Daan met zijn gierende rugpijn

Vergaat Daan van de rugpijn? Dan wil hij het resultaat: pijnvrij weer als een jonge hinde door het leven springen. En of jij daar nou product A, B of C biedt, dat zal hem jeuken. Wat ‘ie wél zoekt, is goede informatie en iemand (of een bedrijf) waarin hij het volste vertrouwen heeft. 

Zo’n whitepaper – wat dus allesbehalve een geschreven reclamefolder is – helpt jouw klant om een beslissing te nemen. Relevante informatie, verschillende ideeën en oplossingen (dat riekt trouwens wel naar jouw product/dienst en dat is helemaal prima) voor het probleem staan daarin beschreven. Zo kan Daan de beste beslissing nemen voor het beste resultaat.

Met tekst kan je veel, maar het zal nooit hetzelfde zijn als iemand ontmoeten...
samenwerken content moment
Judith de Jong

Is het al Tijd voor een kennismaking?

Klinkt goed zo'n whitepaper laten schrijven...

Maar ik heb nog wel wat vragen, Juud!

Voor wie is een whitepaper laten schrijven?

Voor alle ondernemers met een goed verhaal die minder kostbare tijd kwijt willen zijn met ‘daten’ en meer tijd willen besteden aan hun grote liefde: je ideale klant

Hoeveel tijd ben ik kwijt als ik een whitepaper wil laten schrijven?

Ik weet wel dat jij super druk bent en dan komt er wéér iets op je actielijstje… 

Geen zorgen! Het duurt niet lang. In slechts 1 of 2 telefonische interviews van een uurtje heb ik voldoende brandstof om te vlammen! 

Hoe gaat dat in zijn werk zo'n whitepaper schrijven, want jij snapt toch niks van onze business?

Grote kans van niet inderdaad en precies dáárom wil je dus bij mij zijn! Ik BEN eigenlijk het whitepaper; dat blanco witte papier. En met jouw briljante brein ga je mij vertellen wat het probleem is van jouw ideale klant en hoe jullie dat oplossen.

En hiep hiep hoera! Omdat ik er hoogstwaarschijnlijk weinig van snap, vraag ik door waar het onduidelijk is en zo komt dat briljante verhaal op papier en snapt Daan ook dat hij niet anders kan dan dat hij wel bij jullie MOET zijn.

  • Helder verhaal
  • Geen ingewikkelde vaktermen
  • En Daan krijgt een duwtje in zijn rug (nah, niet te hard dan. Hij had tenslotte al pijn)

En 'wah kost dah' zo'n wit papiertje?

Zullen we het eens omdraaien? Wat levert een whitepaper laten schrijven op?

  • Jij hoeft niet 23x hetzelfde verhaal te verkondigen dat jij eigenlijk de beste oplossing hebt. Laat 1x een goede whitepaper schrijven, die kan weer 2 jaar mee
  • Het scheelt je dus tijd en geld
  • Daan weet jou moeiteloos te vinden via je website (iets met Google en SEO of als je ervoor wilt betalen; SEA :-))
  • Jouw bedrijf heeft voor de komende maanden content doordat je ook super eenvoudig blogs destilleert uit het whitepaper (die dan ook weer zorgen voor meer downloads)

En nou wil je tóch nog weten wat jouw investering is hè? € 1.550,- is het standaard tarief.

Afhankelijk van jouw briljante ideeën en wensen maak ik nog wel altijd een offerte op maat. 

Voor wie is een whitepaper laten schrijven NIET?

Als je denkt dat jij succesvol gaat zijn met ‘hagel schieten’ op alles en iedereen op social media en vooral niks wilt investeren in het aantrekken van je ideale klant? Laten we dan vooral niet samen aan de slag gaan. 

En wat krijg ik voor dat bedrag?

Na onze 1 of 2 interviews verras ik je met een briljante tekst in word. Die vul je aan waar nodig. Vervolgens maak ik deze gaaf voor je op en ontvang je van mij een PDF-bestand waar jullie mee ‘de boer op kunnen’. Kom maar op met die ideale klanten!

confetti-content-moment

Ik help je graag!

Schrijven is niet jouw ding.
Schrijven is wél mijn ding!

Laat jouw whitepaper door mij schrijven.
Van jouw briljante brein, maak ik briljante tekst.

judith de jong
confetti-content-moment
over judith de jong

Nog even over mij...

Judith de Jong dus – mmm, ga ik het zeggen of niet? Ach what the heck… Ik ben er trots op: 39 jaar en wonend in de glasstad Leerdam. Op dat laatste ben ik trouwens niet zozeer trots, maar dat was gewoon een praktische keuze. Vet huis op een vet mooie plek. Dáár ben ik dan weer wel trots op! 

Dol op lekker lezende teksten die ik nog té weinig tegenkom bij ondernemers en bedrijven. Saai, formeel, humorloos en veelal slaapverwekkend (das wel lekker als je in de bedden-business zit, maar klein gokje? Daar zit jij niet in hè?) 

Hoogste tijd dus om daar verandering in te brengen!

Zo ontstond Content-Moment waar ik van briljante breinen – zoals die van jou – briljante teksten maak. Ik haal één keer de tekst uit jouw mooie verhaal zodat meerdere klanten daar als een magneet op afkomen. 

En gewoon nog ff leuk om te weten?

Mijn persoonlijke waarde VRIJHEID is mijn grootste goed. Das dus bijvoorbeeld:

  • Nooit meer in de file staan
  • Geen knellende beugelbeha’s meer dragen
  • Vrij nemen wanneer ik daar zin in heb
  • Sporten wanneer ik wil
  • Geld als water hebben (ik ben nog wel zoekende naar de bron)
  • Op maandagavond uit eten met mn lief
  • Mijn dochter een nachtje bij mijn ouders laten slapen om naar het theater te gaan
  • En met de aller-aller-leukste klanten werken. Bellen?? 🙂
confetti-content-moment

Meer woorden nodig om jouw boodschap over te brengen? Misschien past een e-book laten schrijven beter bij je!